Generelle regler

Følgende regler gælder ALLE konkurrencer der afholdes til Geeks Gone Wild.

Crew

Under alle konkurrencer er det game crew der tager afgørende beslutninger. Det er muligt at henvende sig til organizers i tilfælde af utilfredshed EFTER konkurrencerne er afholdt.

Tilmelding

Sidste tilmeldingsfrist er 15 minutter før de enkelte konkurrencer.

Konkurrencerne aflyses i tilfælde af 5 tilmeldinger eller derunder.

Opførsel

Dårlig opførsel vil medføre udelukkelse fra alle konkurrencer. Dette gælder både i virkeligheden og in-game.

Fremmøde/indrapportering

Al kommunikation med gamecrew foregår gennem vores discord, http://discord.gg/ggw, generel konkurrence relateret kommunikation foregår i kanalen #game. Kommunikation til enkelte konkurrencer foregår i de respektive kanaler for spillet.

Alle hold har 10 minutter fra første udkald på discord til  kampstart, hvis holdet ikke er klar bliver det taberdømt. ved mere end 20 minutters udeblivelse bliver holdet diskvalificeret i turneringen.

Det er muligt i ekstraordinære situationer at bede om udsættelse af kampstart, det er enhver tid op til admins om dette er muligt. Ifb. med madudlevering vil der være 1 times pause i turneringen.

Fotografering af vindere

Under præmieuddelingen bliver der taget billeder af holdet med tilhørende sponsorpræmier. Fotografering er et krav og skal udføres for at blive berettiget til præmier.

Lan Team Nord forbeholder sig retten til at bruge billederne.

Bugs og snyd

Det er under ingen omstændigheder tilladt at udnytte bugs under konkurrencerne ligegyldigt hvilket spil der spilles. Der vil blive slået ned på alt snyd under konkurrencerne.

Hvis der opstår snyd under konkurrencen skal game crew orienteres hurtigst muligt.

Ændringer

Game crew har til hver en tid ret til at ændre reglerne såfremt de ikke kan opfyldes eller skaber problemer under konkurrencen.

Links

Kontakt

C. H. Ryders Vej 24,
9210 Aalborg, Danmark